Na slovenský trh práve prichádza úplne nový dizajnový kávovar Tchibo Cafissimo TUTTOCAFFE, ktorý sa pýši medzinárodným ocenením Red Dot Award 2015 za dizajn. V čiernej, červenej a bielej farbe je dostupný za odporúčanú cenu 99 eur v e-shope www.tchibo.sk, ako aj vo všetkých značkových obchodoch Tchibo.
Tak, ako už sú užívatelia kávovarov Cafissimo zvyknutí, ponúka aj TUTTOCAFFE všetky výhody kapsulového kávovaru – jednoduchú, rýchlu a čistú prípravu kávy v stále rovnako vysokej kvalite. V pohodlí domova si tak zákazníci vďaka novinke vychutnajú predovšetkým espresso, caffé crema alebo filtrovanú kávu, teda klasické čierne kávy bez mlieka. Nový Cafissimo TUTTOCAFFE by preto mal zaujať aj mužov, nakoľko v sebe spája komfortnú prípravu kvalitnej čiernej kávy a čistý moderný dizajn kávovaru.
Automatický systém prístroja na základe zvoleného druhu kávy pripraví každý nápoj pod optimálne vyladeným tlakom až 15 barov. Kávovar zároveň akceptuje individuálne nastavenie množstva vody, ktoré je možné voliť podľa toho, akú silnú kávu kto preferuje. Praktický je jeho integrovaný zásobník na použité kapsule (pojme až 7 kapsúl), výškovo nastaviteľná odkvapkávacia miska a zásobník na vodu s objemom 0,7 l. Kávovar má tiež indikátor nedostatočného množstva vody a indikátor potreby odvápnenia. Prevádzka prístroja je maximálne ekonomická vďaka jeho rýchlemu zahrievaniu a automatickému vypínaniu po 9 minútach.
Vstupenkou do každej kuchyne môže byť pre TUTTOCAFFE nielen jeho elegantný vzhľad, ale aj kompaktné rozmery 15 x 26,5 x 36 cm. Štandardom pri Tchibo je predĺžená záruka až 40 mesiacov.
„Fakt, že dizajn je pre Tchibo dôležitý, dosvedčuje aj táto naša čerstvá novinka na slovenskom trhu. Kávovar Cafissimo TUTTOCAFFE získal ocenenie renomovanej medzinárodnej dizajnérskej ankety Red Dot Design Award, ktorá je jednou z najuznávanejších v oblasti produktového dizajnu. Veľmi si toto ocenenie vážime a veríme, že si nový kávovar nájde rad priaznivcov práve vďaka spojeniu moderného vzhľadu a praktickosti,“ dodáva k novinke Steffen R. Saemann, marketingový riaditeľ spoločnosti Tchibo Slovensko, spol. s r.o..
Kapsule Tchibo pre túto novinku v portfóliu kávovarov je možné vyberať z 13 rôznych druhov podľa osobnej chuti a preferencií. Ide o stály sortiment kapsúl, ktorý pravidelne obohacujú limitované edície jedinečných druhov káv z konkrétnych fariem. Všetka káva v kapsuliach Tchibo je certifikovaná, teda vypestovaná trvalo udržateľným spôsobom – ohľaduplne k ľuďom i životnému prostrediu. Výsledná kvalita kávy v šálke je vždy perfektná vďaka hermetickému uzavretiu kapsule ihneď po upražení kávy. Chráni tak v maximálnej miere chuť a arómu kávy. Od minulého roka sú navyše v ponuke aj tri druhy čajových kapsúl.
Komunikácia a podpora v rámci uvedenia na trh
Uvedenie kávovaru Cafissimo TUTTOCAFFE bude podporené predovšetkým komunikáciou vo vlastných médiách firmy, konkrétne v tlačených týždenných magazínoch Tchibo, online newslettroch a prezentáciou v kamenných obchodoch. Zároveň sa chystá online kampaň na YouTube a facebooku, ktorá bude podporená aj klasickými bannermi. Ďalej firma pripravila PR komunikáciu pre B2C i B2B médiá.
O ocenení Red Dot Design Award
Cenu Red Dot Design Award pre produkty udeľuje Design Zentrum Nordrhein-West, jedna z najstarších a najprestížnejších inštitúcií v celej Európe a to už od roku 1954. V súčasnosti zahŕňa 19 kategórií od módy, kancelárie, vnútorného dizajnu a priemyslu až po medicínu. „Red Dot“ je značkou kvality uznávanou po celom svete.
Porota Red Dot Design Award je tvorená renomovanými expertmi z celého sveta a jej zloženie sa každoročne mení. Hodnotiace kritériá sú konštantne podriadené tomu, aby boli začleňované do hodnotenia stále nové pohľady podľa technických, sociálnych, ekonomických a environmentálnych požiadaviek. Stupeň inovácie, funkčnosti, formálnej kvality, ergonómie, odolnosti, symbolického a emocionálneho obsahu, produktovej periférie, kvality a ekologickej kompatibility je tiež skúmaný v rámci Red Dot Design.