Kúpele Luhačovice do tretice zvíťazili na Veľkej cene cestovného ruchu

0
1120

Akciová spoločnosť Kúpele Luhačovice (Lázně Luhačovice, a.s.) už tretíkrát za sebou uspela v súťaži Veľká cena cestovného ruchu 2014/2015, keď získala prvé dve miesta v kategórii najlepší kúpeľný a wellness balíček. Súťaž je vyhlasovaná vydavateľstvom C.O.T. media a Veľtrhy Brno v rámci veľtrhov GO a Regiontour. Cenu za víťazný produkt s názvom ,,Rehabilitácia chrbtice“ prevzal na slávnostnom vyhlásení vo štvrtok 15. 1. 2015 v Brne výkonný riaditeľ akciovej spoločnosti Ing. Jiří Dědek, MBA. Druhú cenu získal produkt  ,,Vianoce v Alexandrii“ a prevzala ju obchodná manažérka hotela Alexandria Irena Šmoková.

,,Špecializovaný intenzívny liečebno-regeneračný program Rehabilitácia chrbtice v kúpeľnom hoteli Palace **** pomáha v liečbe pohybových ťažkostí vďaka optimálnemu pomeru medzi kúpeľnými liečebnými procedúrami a aktívnou terapiou,“ povedal J. Dědek a upresnil: ,,Je to produkt s kombináciou procedúr, ktoré boli špeciálne zostavené kúpeľnými lekármi a fyzioterapeutmi, doplnený o lekárske vyšetrenie. Pobyt je určený klientom, ktorí majú objektívne ťažkosti s pohybovým aparátom, ale aj tým, pre ktorých bude pobyt prevenciou ochorenia chrbtice, chrbta a kĺbov. Osloví aj klientov, ktorí nemajú nárok na kúpeľnú liečbu hradenú prostredníctvom zdravotných poisťovní, ale aj tých, ktorí nemajú možnosť čerpať dlhšiu dovolenku. Konkurenčnou výhodou je aj garancia využitia prírodného liečivého zdroja na liečebno-rehabilitačné účely.“ Produkt je ponúkaný celoročne a bol doplnený do ponuky od 1. 10. 2014.

Striebornou priečkou ocenený pobyt Vianoce v Alexandrii sa radí k výnimočným produktom vzhľadom k termínu i rozsahu služieb. Irena Šmoková ho charakterizuje takto: ,,Produkt bol zostavený tak, aby oslovil všetkých, ktorí si chcú vychutnať vianočné sviatky netradične a bez starostí a je určený aj tým, ktorí nemajú možnosť byť so svojimi blízkymi. Maximálne pritom využíva všetky prednosti luxusného ALEXANDRIA **** Spa & Wellness hotela. Hlavne pokoj, relaxáciu, neopakovateľnú atmosféru, špičkovú gastronómiu a služby najvyššej kvality. Okrem voľného vstupu do vyzdobeného wellness centra v štýle starorímskych kúpeľov pobyt zahŕňa aj rad relaxačných procedúr. Súčasťou pobytu je aj každodenný kultúrny program vo vyhlásenom nočnom klube s prvorepublikovou atmosférou.“

Dodala, že produkt oslovuje nové cieľové skupiny, ktorých hlavným dôvodom ku kúpe nie je len klasický wellness pobyt, ale potreba neobyčajného zážitku počas najkrajších sviatkov v roku. ,,Cieľom je aj snaha odlíšiť sa od ostatných podobných pobytov a ponúknuť pridanú hodnotu v podobe možnosti čerpať celú škálu služieb hotela Alexandria, s najväčším a najluxusnejším wellness centrom v Luhačoviciach, vrátane garancie využitia prírodného liečivého zdroja na kúpeľne procedúry,“ uzavrela I. Šmoková.

Kúpele Luhačovice zostavujú nielen zaujímavé pobytové balíčky, ale každý hosť akciovej spoločnosti dostane po príchode zľavovú kartu, pri predložení ktorej ušetrí napr. pri objednaní výletov a kultúrnych akcií a ktorá môže byť využitá aj vo vybraných reštauráciách, obchodoch či cukrárňach v Luhačoviciach. Táto exkluzívna karta garantuje najnižšie ceny vybraných služieb. S miestnou cestovnou agentúrou Luhanka môžu hostia navyše spoznať južný kút Valašska s Betlehemom v Hornej Lidči, vizovickým pečivom a exkurziou v likérke R. Jelínek.

Tohtoročné už tretie víťazstvo Kúpeľov Luhačovice za sebou v súťaži Veľká cena cestovného ruchu, v kategórii najlepší kúpeľný a wellness balíček, je pre spoločnosť tou najlepšou vizitkou. Cieľom tejto súťaže je zviditeľnenie výnimočných a vysoko kvalitných počinov v oblasti cestovného ruchu a upozornenie na atraktívne novinky. Tým súťaž prispieva ku skvalitňovaniu služieb v cestovnom ruchu. Ide o prestížne ocenenie, okrem iného aj vďaka vysokému kreditu usporiadateľov. Porotu tvoria zástupcovia inštitúcií činných v cestovnom ruchu, členovia akademickej obce, zástupcovia profesijných asociácií, odborníci na reklamu a marketing či špecialisti na problematiku rozvoja cestovného ruchu v regiónoch, napr. ACK, AČCKA, SLL SR, CzechTourism, Veľtrhy Brno, COT a ďalšie. Súťaží sa v kategóriách najlepší turistický produkt, najlepšia jednotná kampaň, najlepšia elektronická komunikácia, najlepšia cestovná kancelária, najlepší kúpeľný a wellness balíček a najlepší golfový balíček.