Spoločnosť Danone oznámila globálne partnerstvo medzi značkou Activia a speváčkou Shakirou pre kampaň „Odváž sa cítiť dobre“

0
1276

Slovensko zažije vzrušujúcu spoluprácu medzi značkou Activia a globálnou ikonou, kolumbijskou hviezdou Shakirou, ktorá sa stane tvárou novej kampane Activia s heslom „Odváž sa cítiť dobre“. Medzinárodná spolupráca otvorí iniciatívu značky Activia s názvom „Dobrý pocit začína vnútri“ s novou kreatívnou tanečnou tematikou, ktorá oslavuje vaše usmievajúce sa bruško.

V novom spote, ktorý sa natáčal v Barcelone, Shakira tancuje vo „fantasy“ lese posiata zlatými trblietkami a vyjadruje tým, ako dobre sa cíti vnútri. „Verím, že starostlivosť o vnútorné zdravie je kľúčom k osobnej pohode. Tanec je najlepším spôsobom, ako dať najavo synergiu, že sa cítim dobre vnútri aj navonok,“ hovorí Shakira.

Shakirina nová skladba „Dare“ (La la la) (prekl. Odváž sa) je súčasťou jej nového albumu s názvom „Shakira”, ktorý bude v predaji od 25. marca 2014. Zároveň je ústrednou skladbou k novému spotu. Spot, ktorý vytvorila agentúra Vinizius Young & Rubicam Barcelona, je základným kameňom vôbec prvej integrovanej globálnej komunikačnej kampane značky Activia. Kampaň sa začína 16. marca vo viac ako 50 krajinách po celom svete. Na produkcii spotu sa podieľal produkčný tím s réžiou uznávaného fotografa a režiséra Jaume de Laiguana, spolu s oscarovým kreatívnym riaditeľom Eugeniom Caballerom a oceneným Javierom Aguirresarobe.

„Som presvedčený, že Shakira skvele stelesňuje myšlienku, prečo má zmysel starať o svoj dobrý vnútorný pocit a zdravie,“ hovorí Radek Sedlecký, marketingový riaditeľ spoločnosti Danone pre Českú a Slovenskú republiku. „Práve ona je dokonalým príkladom toho, aké je dôležité, aby sa človek cítil vnútri dobre.”

Navštívte stránky www.activia.sk alebo https://www.facebook.com/activia.slovaquia, na ktorých nájdete informácie o kampani spolu s ďalším exkluzívnym obsahom ako sú zábery zo zákulisia a nový TV spot.