AXA pokračuje v ochrane rodiny a príjmu. Do médií prichádza druhá vlna kampane na životné poistenie

0
1127

AXA spustila začiatkom októbra druhú vlnu kampane na životné poistenie. Okrem televízie sa bude kampaň realizovať aj na vybraných portáloch formou reklamných bannerov. Súčasťou kampane je aj inzercia v tlačených médiách, ktorá vizuálne odkazuje na televízny spot.

„Hlavným motívom našich kampaní v posledných rokoch je ochrana rodiny a príjmu pri neočakávaných životných udalostiach. Život sa nám môže zo dňa na deň od základu zmeniť, je dobré pripraviť sa. Jednou z možností je práve naše životné a rizikové poistenie,“ hovorí Peter Socha, riaditeľ segmentu Life&Savings pre Českú a Slovenskú republiku.

Kampaň mala premiéru na jar tohto roka a bola klientmi mimoriadne pozitívne hodnotená. AXA sa preto rozhodla jej jesenné opakovanie rozšíriť aj o ďalšie médiá. Televízny spot je pripravený v spolupráci lokálneho a CEE regionálneho marketingového oddelenia a bude sa vysielať tiež v Poľsku. Samotné nakrúcanie sa realizovalo v Českej republike, kde sa konal rovnako aj casting. Režisérom je Nór Lars Tovik, ktorý s AXA spolupracuje dlhodobo. V roku 2006 vytvoril pre stanicu National Geographic nové zvučky, predely a reklamy. Táto práca mu priniesla množstvo ocenení vrátane siedmich zlatých Promax Awards.

Hlavným motívom spotu je ochrana rodiny a príjmu pri neočakávaných životných situáciách. Posolstvom kampane je ochrániť seba a svoju rodinu pred následkami nečakaných životných udalostí, ktoré môžu natrvalo zmeniť plány rodiny do budúcnosti.

AXA svojim klientom od spustenia kampane až do konca roka ponúka navyše mimoriadne dvojnásobné finančné plnenie v prípade dlhodobého pobytu v nemocnici.