Reštaurácia River Bank v Kempinski Hoteli River Park oficiálne predstavuje nový koncept tzv. „pure kitchen“. Pomôcť vyzdvihnúť 5-hviezdičkovú kvalitu jedál a servisu má aj outdoorová kampaň s claimom „Najlepší pôvod“, za ktorou stojí agentúra JANDL.
„Pre reštauráciu River Bank sme vytvorili „reklamné menu” z najlepších ingrediencií: zobrali sme skvelý nápad, pridali zmysel pre detail a to všetko naservírovali ako na tanieri,“ vysvetlil vznik kampane Chief Creative Officer agentúry JANDL Bernd Fliesser. Dodal, že hlavným chodom je Najlepší pôvod. „Práve River Bank totiž ponúka najlepšie čerstvé jedlá, najlepšiu kvalitu a najlepšiu kuchyňu pre najlepších ľudí,“ doplnil Bernd Fliesser.
Claim „Najlepší pôvod“ má predstaviť upravené, jednoduchšie menu. „Má poukázať na čistotu a krásu produktov, ktoré v reštaurácii River Bank ponúkame,“ povedal k novému konceptu reštaurácie generálny manažér Kempinski Hotela River Park Gerald Haberhauer. Podľa neho je jedlo pripravované z tých najkvalitnejších surovín, ktoré tím kuchárov vyberá z produkcie domácich a zahraničných dodávateľov pod vedením šéfkuchára Björna Juhnkeho. „Naším cieľom je ponúknuť hosťom reštaurácie River Bank tie najkvalitnejšie produkty a jedlá pripravujeme z tých najkvalitnejších surovín. Vybrať si v rámci nového menu bude jednoduchšie, kladieme dôraz na to, aby vynikla prirodzená chuť kvalitných surovín,“ vysvetlil Björn Juhnke.
Na novom jedálnom lístku tak nájdete najkvalitnejší a najznámejší steak na svete – Wagyu beef či kuracie prsia Marensin s najlepšou foie gras v celom Francúzsku. Reštaurácia vás milo prekvapí uvoľnenou atmosférou a jednoduchším, menej formálnym servírovaním.
Kampaň „Najlepší pôvod“ štartuje počas prvého marcového týždňa, zahŕňa päť bigboardov a stovku citylightov, pričom ju budete vidieť aj v printových médiách. Trvať bude do konca marca. Na vizuáloch sa okrem kravy objaví aj kura a pstruh.
Meno Kempinski hrdo nosí neustále sa rozrastajúca kolekcia významných nehnuteľností po celom svete. Najstaršia luxusná hotelová skupina v Európe si vybudovala reputáciu na viere, že exkluzivita a individualizmus sú kľúčovými faktormi skutočného luxusu. Každý rok tieto kvality oceňuje rastúci počet hostí, keďže Kempinski pridáva do svojho portfólia nové hotely a rezorty v Európe, na Blízkom Východe, v Afrike či Ázii. Aj keď tento rast odzrkadľuje silu a úspech značky Kempinski, kolekcia ostáva kvôli zachovaniu exkluzivity limitovaná.
Foto: Kempinski Hotel River Park