AXA SA STALA PARTNEROM DIVÍZIE GOOGLE NA PROJEKTE MOBILNEJ HRY INGRESS

0
917

Skupina AXA uzatvorila exkluzívne partnerstvo s firmou Niantic Labs, divíziou spoločnosti Google a zapojila sa tak do interaktívnej hry Ingress, určenej pre mobilné zariadenia. V rámci tohto projektu vytvorí viac než 20 000 maloobchodných agentúr po celom svete takzvané herné portály so značkou AXA, s ktorými budú môcť hráči komunikovať pomocou svojich mobilných zariadení v reálnom svete. AXA takto prináša ľuďom unikátny herný zážitok a zároveň sa existujúcim i potenciálnym klientom predstavuje v novom svetle.

„Vážime si, že môžeme byť súčasťou exkluzívneho partnerstva so spoločnosťou Niantic Labs a Google. Spojenie našej značky s týmto unikátnym interaktívnym zážitkom hry Ingress predstavuje krok vpred v digitalizácii a inováciách našej skupiny. Je to zároveň aj nová cesta pre klientov k objaveniu našej značky aj našich pobočiek. AXA je v súčasnosti prvou poisťovacou spoločnosťou v histórii, ktorá chráni ľudí ako v skutočnom, tak aj vo virtuálnom svete,“ hovorí Frédéric Tardu, Riaditeľ Marketingu a Distribúcie AXA Group.

Viac ako 8 miliónov aktivovaných hráčskych účtov vo viac ako 200 krajinách sveta robí z projektu Ingress inovatívnu exteriérovú mobilnú hru, do ktorej sa môže zapojiť masa hráčov. Transformuje oblasti a mestá z rôznych častí sveta na interaktívne zážitky plné tajomstiev, intríg a dobrodružstiev. Za použitia technológie Google Maps hráči prechádzajú a skúmajú svet okolo seba, navštevujú historicky zaujímavé miesta, parky a verejné umelecké diela, čo vedie k objavovaniu skrytých „portálov“, z ktorých uniká tajomná energia. Na portáloch je samotná hra postavená. Pochádzajú od mimozemskej civilizácie a úlohou hráčov je jednotlivé portály obsadiť.

AXA zasahuje do virtuálneho príbehu hry Ingress tým, že umožňuje hráčom na rôznych miestach planéty, aby sa spojili s miestami a portálmi označeným názvom AXA, kde nájdu takzvané „AXA štíty.“ Tie sú dôležitým prvkom obrany portálov, konkrétne „AXA štíty“ vystupujú ako najsilnejšie obranné jednotky v hre.

„Partnerstvo s AXA je významným príkladom integrácie obchodných značiek z reálneho života a interaktívnych hier na mobilných zariadeniach. Obchodná značka AXA sa bez problémov integruje do príbehu hry Ingress a poskytuje významný bonus hráčom, ktorí objavia a spolupracujú s týmito lokáciami pri svojej každodennej ceste okolitým svetom. Ingress je momentálne dostupná na stiahnutie zadarmo na App Store pre iPhone a iPad a na Google Play pre Android zariadenia na stránke ingress.com,“ dopĺňa John Hanke, Generálny Manažér firmy Niantic Labs, divízie spoločnosti Google.