Activia predstavuje imitovanú edíciu letných príchutí

0
521

Nové príchute spestria letný sortiment značky Activia, ktorá bude od mája do septembra ponúkať tradičné aj exotické ovocné varianty v limitovanej edícii. Milovníci klasických chutí si budú môcť vychutnať jogurt a nápoje s malinami, potešia však aj exotické príchute jogurtu s broskyňami a maracujou a nápoja s broskyňami a mangom.

Tradičná príchuť letnej pohody a exotická kombinácia chutí vznikli na základe prieskumu medzi spotrebiteľmi, ktorí uviedli, že im v sortimente chýba ovocná letná novinka. Activia tieto priania vypočula a od 5. mája bude okrem stáleho sortimentu, v ktorom je na výber viac ako osem príchutí, ponúkať aj štyri novinky.

Uvedenie noviniek podporí TV reklama s novou globálnou tvárou značky, ktorou sa v marci 2014 stala kolumbijská hviezda Shakira. Jej slávny brušný tanec sa stal symbolom všetkých spokojných brušiek, ktoré kampaň „Odváž sa cítiť dobre“ oslavuje. Práve tancovanie je totiž niečo, čo každý z nás z času na čas robí, keď sa cíti obzvlášť dobre vnútri. Nová kampaň poukazuje na to, že dobrý pocit, ktorý nás núti tancovať, začína vždy vnútri, v zdravom, usmiatom brušku.

Teraz si svoj ​​dobrý pocit môžete vychutnať s novými letnými príchuťami plnými lahodného ovocia. Nezáväzná odporúčaná spotrebiteľská cena pre jogurty je 0,49€ a pre nápoje 0,99€.

foto: Danone