Domov Komerčné články NOVÁ MEDIÁLNA KAMPAŇ AXA PRIPOMÍNA DÔLEŽITÉ ŽIVOTNÉ MOMENTY

NOVÁ MEDIÁLNA KAMPAŇ AXA PRIPOMÍNA DÔLEŽITÉ ŽIVOTNÉ MOMENTY

Spoločnosť AXA spustila v Českej republike a na Slovensku novú reklamnú a mediálnu kampaň s cieľom podporiť rizikové životné poistenie a online úrazové poistenie. Kampaň v oboch krajinách odštartovala 1. septembra a bude trvať do 31. novembra. Jej posolstvom je pripomenúť naoko obyčajné chvíľky, ktoré vytvárajú náš život a preto je potrebné vážiť si ich. Za novým konceptom a realizáciou stojí agentúra Triad Advertising.

„Tentokrát sme sa snažili uchopiť komunikáciu životného poistenia inak, než tradičným zobrazovaním nečakaných, nepríjemných situácií, ktoré sa nám môžu kedykoľvek prihodiť. Zamerali sme sa na to pozitívne, čo v našich životoch máme, a často si to ale v dnešnej rýchlej dobe nestíhame uvedomiť. Tak vznikol nápad na #tenmoment, kedy sme šťastní, spokojní a zdraví. A my v AXA sa snažíme našim klientom pomáhať tieto krásne momenty chrániť,“ hovorí Oskar Sekereš, marketingový riaditeľ AXA pre ČR a SR.

Kampaň dostala názov #tenmoment, ktorý zároveň odkazuje na jej hlavný kreatívny motív. V živote každého človeka sa vyskytujú momenty, na ktorých mu naozaj záleží. Napríklad chvíle s rodinou a blízkymi – i keď sa môžu zdať všedné a obyčajné, v skutočnosti sú pre nás dôležité a vrývajú sa nám hlboko do pamäti. AXA pomáha prostredníctvom svojich produktov tieto výnimočné momenty ochrániť.

Veľká časť novej kampane bude nasadená aj na sociálnych sieťach a webových stránkach tenmoment.axa.cz a tenmoment.axa.sk, kde sa záujemcovia môžu o #tenmoment podeliť. Vizuálna stránka kampane rešpektuje základnú myšlienku, a preto vytvára priestor pre #tenmoment, o ktorý je potrebné starať sa.

Na internete bude kampaň využívať tiež online video formáty a na sociálnych sieťach sa zameria predovšetkým na Facebook a YouTube. Z tradičných mediálnych kanálov sa kampaň objaví v mnohých tlačených tituloch, ale aj na outdoorových plochách, ako sú citylighty alebo billboardy. #tenmoment sa v priebehu kampane objaví tiež v televízii, a to formou sponzorovaných odkazov pred vybranými programami a reláciami.