Domov Komerčné články Viac ako polovica Slovákov utratí za módu mesačne menej ako tridsaťpäť eur

Viac ako polovica Slovákov utratí za módu mesačne menej ako tridsaťpäť eur

Spoločnosť MasterCard zverejňuje výsledky prieskumu, ktorý odhalil nákupné zvyklosti Slovákov v segmente oblečenia a módnych doplnkov. Prieskum ukazuje, že takmer dve tretiny ľudí nakupujú podľa aktuálnych módnych trendov a že Slováci s obľubou využívajú akčné ponuky a súťaže.

Výsledky lokálneho prieskumu[1] spoločnosti MasterCard ukazujú, koľko Slováci za nákup oblečenia, topánok a módnych doplnkov minú. Viac ako polovica Slovákov (58 %) za tento tovar v obchode nechá v priemere do 35 eur za mesiac. Viac ako štvrtina (27 %) respondentov je ochotná za najnovšie módne hity zaplatiť do 70 eur mesačne. Iba štyri percentá ľudí neváhajú do módy investovať každý mesiac viac ako sto eur.

Takmer polovica opýtaných (43 %) si minimálne raz za mesiac urobí nákupom oblečenia radosť. Zároveň takmer dve tretiny Slovákov (60 %) nakupujú odevy a obuv s ohľadom na aktuálne trendy blížiacej sa módnej sezóny.

Jedinečnú príležitosť, ako si doplniť šatník exkluzívnym oblečením a doplnkami, a zároveň získať mimoriadne výhody, ponúka MasterCard držiteľom kariet MasterCard a Maestro vďaka svojmu vernostnému programu Priceless Specials. „Celý program je unikátny tým, že zákazník pri platení kartou MasterCard získava v partnerských obchodoch zľavy a navyše pri sebe nemusí nosiť ďalšiu vernostnú kartičku. Registrovaní členovia programu majú tiež možnosť vyhrať splnenie svojho sna,“ hovorí Martina Piskorová, marketingová riaditeľka MasterCard, „ako v prípade nedávno ukončenej špeciálnej akcie v spolupráci s Orsay.“

Zákazníci obľúbeného dámskeho obchodu s odevmi Orsay sa mohli prihlásiť do súťaže „Víkend v Londýne s Orsay“, ktorá prebehla tento rok v októbri a novembri. Každý majiteľ platobnej karty MasterCard alebo Maestro zaregistrovaný v programe Priceless Specials získal späť 2 % z ceny každého nákupu oblečenia v obchodoch Orsay po celom Slovensku. Zároveň bol zaradený do žrebovania o pobyt v Londýne, kde si okrem nákupu so stylistom mohol užiť večeru v známej trendy reštaurácii aj fotografovanie na londýnskych ikonických miestach. Čakalo na neho tiež špeciálne prekvapenie. Na www.specials.sk stačilo napísať, prečo práve on/ona má vyhrať výlet do Londýna.

[1] Prieskum bol realizovaný výskumnou agentúrou g82 na vzorke 620 respondentov vo veku 18+.

SÚVISIACE ČLÁNKY