Spoločnosť Gorenje predstavila svoje vízie na veľtrhu IFA 2015

0
1046

Popredný veľtrh spotrebnej elektroniky a domácich spotrebičov IFA sa konal v Berlíne 4. až 9. septembra a spoločnosť Gorenje na ňom tento rok zažiarila vo veľkom štýle. Nielen, že uviedla nový rad kuchynských spotrebičov vytvorených v spolupráci s popredným svetovým dizajnérom Philippem Starckom, ale prišla aj s novou identitou a vzhľadom značky, ktorá sprevádza a inšpiruje užívateľov už 65 rokov.

Aktuálny ročník veľtrhu IFA potvrdil povesť hlavnej svetovej udalosti svojho druhu. Predstavilo sa tu viac ako 1645 vystavovateľov s pozoruhodnou zmesou inovatívnych produktov, účastníkov a zábavy. „Pre Gorenje je tento rok už ôsmym na veľtrhu IFA. Vidíme v ňom vynikajúcu príležitosť stretnúť sa s obchodnými partnermi a koncovými užívateľmi našich produktov na jednom mieste. V tomto roku prinášame celý rad nových kuchynských produktov Asko a Gorenje, ktoré boli vytvorené v spolupráci s Philippem Starckom. Posilňujeme tak našu povesť tvorcov trendov na poli domácich spotrebičov a zároveň prinášame inovácie pre našich užívateľov so sofistikovaným dizajnom a moderným riešením,“ hovorí Franjo Bobinac, prezident a generálny riaditeľ Gorenje Group.

Vizionárske inovácie spojené s modernou technológiou

Hlavným vrcholom tohtoročnej výstavnej plochy bol najnovší rad kuchynských spotrebičov Gorenje by Starck, ktorý nesie podpis francúzskej dizajnérskej hviezdy Philippa Starcka. Vzhľadovo osviežujúca línia je výsledkom skúseností a tvorivej sily jedného z najväčších moderných dizajnérov, ktorý úspešne využil všetky možnosti moderných technológií uspokojujúcich potreby a priania užívateľov. Rúra, varná doska, odsávač pár a chladnička vstupujú na trh s prestížnou kombináciou nerezovej ocele a vysoko reflexného skla. Atraktívny vzhľad prístrojov korešponduje s prostredím, ktoré sa odráža na ich povrchu a rozpráva tak príbeh života užívateľa. Rad spotrebičov Gorenje by Starck je našou vlajkovou loďou najmä na európskom, ale aj ďalších trhoch, kde zákazníci oceňujú predovšetkým vynikajúci dizajn a funkčnosť spotrebičov. Veríme, že táto línia bude ďalej posilňovať dobré meno značky a podporí aj predaj nášho klasického sortimentu,“ hovorí Marko Mrzel, obchodný riaditeľ Gorenje.

Značka gorenje s novou identitou

Na veľtrhu IFA 2015 Gorenje predstavila aj novú identitu značky, ktorá počúva svojich užívateľov a sleduje ich želania. V každodennom modernom životnom štýle s mnohými povinnosťami a nedostatkom času, je Gorenje pre užívateľov zdrojom užitočných nápadov a robí tak ich život jednoduchším a príjemnejším. Spotrebiče gorenje ponúkajú praktický a energeticky efektívny spôsob, ako dosiahnuť tie najlepšie výsledky. Naviac majú špičkový design, sú odolné a spoľahlivé. Mario Vogl, senior vice president zodpovedný za korporátny marketing vysvetľuje: „Za 65 rokov prekvapila značka gorenje milióny užívateľov spoľahlivými riešeniami, ktoré robia každodenné domáce práce jednoduchšími. V dnešnom rýchlom životnom tempe, sa čas strávený s rodinou stal hodnotou, ktorá je u nás vysoko rešpektovaná. Pre našich užívateľov je prioritou. Vždy sa preto snažíme nájsť pre nich riešenia, ktoré im prinesú viac času.“ Jadrom posolstva revidovanej identity je aj prísľub vysokej kvality a užívateľskej prívetivosti.

Kolekcia Infinity – nadčasový klasický dizajn

Ďalšou významnou novinkou na IFA bolo uvedenie Infinity kolekcie, ktorú ocenia predovšetkým priaznivci nadčasového klasického dizajnu. Kuchynské spotrebiče v odtieňoch slonoviny alebo ebenu s detailmi z medi prinášajú do domovov nádych nostalgie, najmä vďaka špeciálne navrhnutým rukovätiam a tlačidlám. Produkty z radu Infinity sú výborným riešením pre tých, ktorí hľadajú kombináciu funkčnosti a klasiky v technologicky vyspelých kuchynských spotrebičoch.

To však zďaleka nie je všetko – návštevníci veľtrhu sa zoznámili s najdôležitejšími líniami značky, ako sú vstavané kuchynské spotrebiče, Retro a IonGeneration chladničky či SensoCare generácia práčok a sušičiek. Každý návštevník si zo širokej škály domácich spotrebičov, v rôznych štýloch a v rôznych cenových segmentoch, môže vybrať pre seba to pravé.