Domov Komerčné články Slováci do svojich domácich maznáčikov investujú milióny – najčastejšie nakupujú v špecializovaných...

Slováci do svojich domácich maznáčikov investujú milióny – najčastejšie nakupujú v špecializovaných obchodoch

Slováci sú veľkými milovníkmi domácich zvierat. Podľa najnovšieho prieskumu vernostného programu MasterCard Priceless Specials chová 51 % opýtaných nejaké zviera. Medzi týmito ľuďmi jednoznačne vedú psi (76 %), nasledujú mačky (32 %). Na ďalších miestach sa umiestnili drobné zvieratá – vtáky, králiky (po 7 %), rybičky (6 %), škrečky a korytnačky (po 3 %). Pet Center, sieť obchodov s potrebami pre domáce zvieratá a top partner programu, potvrdzuje nárast záujmu o drobnejších domácich miláčikov, najmä králiky, andulky a škrečky. Všetci chovatelia sa môžu od dnešného dňa zapojiť do súťaže v programe Priceless Specials o dva nákupy v hodnote 1 850 eur v Pet Center.

Obľúbenosť psov v slovenských domácnostiach je dlhodobá. Podľa spoločnosti Pet Center sú v súčasnej dobe populárne menšie plemená ako yorkshirský teriér, čivava alebo Jack Russell teriér, čo je zmena oproti minulosti, kedy si ľudia najčastejšie kupovali veľké plemená. Okrem predaja živých zvierat sa Pet Center špecializuje na predaj sortimentu pre chovateľa. „Medzi najpredávanejšie produkty patria krmivo, maškrty a hračky,“ hovorí Dalimil Čech, riaditeľ spoločnosti Pet Center, „sme na lokálnom trhu pätnásť rokov a môžeme teda dobre sledovať narastajúci záujem o produkty a služby spojené s domácimi miláčikmi. Len v minulom roku u nás páničkovia svojim psíkom nakúpili cez 2,2 mil. maškŕt.“

Podľa výsledkov prieskumu spoločnosti MasterCard chodí do špecializovaných obchodov pre zvieratá 66 % chovateľov. Hračky nakupuje pre svojich miláčikov 36 %. Tretina milovníkov zvierat priznala, že pri jednej návšteve chovproduktu minú do 7 eur, ďalšia tretina do 17 eur, 13 % nakúpi v hodnote 18 – 28 eur, 9 % v rozmedzí 29 – 35 eur a desať percent bežne nakupuje potreby a krmivo za viac ako 35 eur.

„Slováci milujú zvieratá. Sú do nich schopní investovať nemalé čiastky,“ komentuje Martina Piskorová, marketingová riaditeľka, MasterCard „preto sme veľmi radi, že je Pet Center jedným z top partnerov nášho unikátneho vernostného programu Priceless Specials. Po registrácii vašej karty MasterCard alebo Maestro do programu získate 2 % z každého nákupu v Pet Center späť na váš účet.“

Okrem vrátenia peňazí späť na účet si obe spoločnosti pripravili na druhú polovicu leta súťaž. Dnešným dňom štartuje v rámci programu MasterCard Priceless Specials exkluzívna 3-týždňová kampaň so súťažou o dva nákupy v hodnote 1 850 eur v Pet Center.