Domov Komerčné články Produkty na Heureke dostali tretí rozmer

Produkty na Heureke dostali tretí rozmer

Vizuálna príťažlivosť patrí medzi dôležité aspekty pri výbere tovaru, Heureka sa preto rozhodla dať produktom nový rozmer v podobe 3D zobrazenia.

Bratislava 8. októbra – Odteraz si môžu zákazníci na Heureke poobzerať pred kúpou tovar zo všetkých uhlov. Najväčší nákupný portál totiž tento týždeň spustil galériu 3D modelov, ako prvý spomedzi podobných portálov na Slovensku. „3D zobrazovanie pomôže zákazníkom zorientovať sa v ponuke výrobkov a prinesie zákazníkom väčší a silnejší zážitok z nakupovania. Do istej miery tak už nie je potrebné ísť si tovar obhliadnuť do kamenného obchodu,“ tvrdí obsahová manažérka najnavštevovanejšieho nákupného portálu Heureka.sk Alexandra Čermáková.

3D zobrazovanie sa zatiaľ týka vybraných produktov spomedzi tých najobľúbenejších, ďalšie galérie budú postupne pribúdať. Zatiaľ sú 3D modely dostupné najmä v sortimente elektra, mobilných telefónov a IT. Aktuálne ide o zhruba 1 000 produktov, ich počet však narastie a postupne pribudnú aj ďalšie kategórie. „Vzhľadom na zákaznícky trend, keď nám rastie počet návštev cez mobilné zariadenia, pribudne s postupom času možnosť zobrazovať 3D model aj na týchto zariadeniach,“ dodala Čermáková.

Navyše, 3D modely bude časom možné zväčšiť na celú plochu obrazovky a zobraziť do najmenšieho detailu všetky vychytávky, ktoré produkt ponúka. Modely si možno pozrieť vo viacerých farebných či setových variantoch, ak sú dostupné.

Možnosť zobraziť 3D produkt je znázornená v pravom dolnom rohu pri obrázku. Zákazníci sa tak môžu sami rozhodnúť, či chcú obrázok prezerať štandardne alebo využiť možnosť 3D zobrazenia. 3D modely sú dostupné vo vysokom rozlíšení, dodávateľom obrázkov je spoločnosť 3D V360 LIMITED.

3D model si môžete pozrieť napríklad vo svojich smartfónoch, digitálnych kamerách alebo fotoaparátoch.