Domov Komerčné články Poznáme mená víťazov súťaže BLOGER ROKA 2017

Poznáme mená víťazov súťaže BLOGER ROKA 2017

V piatok 2. júna boli počas galavečera vyhlásení víťazi súťaže BLOGER ROKA® 2017. Aký bol tretí ročník súťaže? Kto sa stal blogerom roka v desiatich kategóriách?

„Na to, aby človek oslovil tisíce ľudí dnes nepotrebuje drahé štúdio, najnovšiu techniku a tisíce na účte, ale niekedy mu stačí dobrý nápad a vyložené nohy v obývačke.“ Jana Malaga, CEO, Content agency.

Jana Malaga, autorka projektu

Od 1. apríla do 30. apríla prebiehalo semifinále súťaže BLOGER ROKA® 2017, ktoré pozostávalo z nominovania blogov a hlasovania, do ktorého sa mohla zapojiť široká verejnosť. Prísnym okom prešiel každý nominovaný blog. Z 826 navrhovaných blogov, bolo nominovaných 619 blogov, pričom najviac nominácií bolo v kategórii Život, umenie a kultúra (111). V rámci semifinále bolo v priemere zahlasované každých 30 sekúnd a bolo odovzdaných 103 536 hlasov.

Následne 9 blogov s najvyšším počtom hlasov a 1 blog na základe divokej karty postúpili do finále. O finalistoch rozhodovalo 34 porotcov. Výsledky boli vyhlásené počas galavečera v Refinery gallery za prítomnosti viac ako 400 hostí.

Výsledky súťaže BLOGER ROKA® 2017

·        Cestovanie: Travelhacker

·        Firemný blog: Visiblog

·        Gastronómia: Lenivá kuchárka

·        IT, inovácie a biznis: Kamil Aujesky

·        Krása: Drew´s Beauty

·        Móda: janatini

·        Nováčik: www.akousit.sk

·        Video blog: PPPeter

·        Zdravý životný štýl: Jana Earl

·        Život, umenie a kultúra: Break the Rules

Okrem ocenenia v 10 kategóriách, blogeri bojovali aj o špeciálnu cenu Najlepší WordPress blog 2017. Túto cenu získal blog dusanplichta.com.

Finálne poradie top blogov je zverejnené na stránke súťaže blogerroka.sk.

Čo priniesli štatistiky zo súťaže BLOGER ROKA?

Blogy nie sú výlučne záležitosťou iba mladej generácie Y a Z. Blogeri si získali aj priazeň starších ročníkov. Až 10.513 užívateľov (6,05 % z celkového počtu), ktorí navštívili stránku súťaže boli vo veku 55+. Stránky súťaže boli zobrazené viac ako 1 milión krát. Až 76 % návštevníkov stránky súťaže boli ženy, čo ale nie je prekvapujúce, keďže aj blogovaniu sa venujú vo veľkej miere práve ony.

„Záujem rastie. Medziročne sledujeme zvýšenú pozornosť verejnosti o obsah na blogoch, pričom tento trend je na vzostupe. Na základe štatistík sme označili tento ročník prívlastkom dvojnásobný. Viaceré čísla boli dvoj- až troj-násobné v porovnaní s minulým ročníkom,“ uviedla autorka projektu, Jana Malaga.

Vyhlasovateľom tretieho ročníka súťaže BLOGER ROKA® 2017 bola agentúra Content agency. Súťaž sa realizovala vďaka týmto blogger friendly značkám: 26House, CEWE, Demänovka, Effectix.com, Europa 2, Gemerka, Mary Kay, Mecom, Melina, MINI Cooper, Panta Rhei, TOUS, Union poisťovňa, Webglobe – Yegon, Webikon.

www.blogerroka.sk

SÚVISIACE ČLÁNKY