Logitech získa akvizíciou Jaybird a expanduje do rýchle rastúceho segmentu bezdrôtovej nositeľnej audio elektroniky

0
832

Spoločnosť Logitech International tento týždeň oznámila, že odsúhlasila akvizíciu spoločnosti Jaybird LLC zo Salt Lake City v Utahu za približne 50 miliónov USD s dodatočnou podmienenou platbou až 45 miliónov USD, ktorá sa predpokladá pri dosiahnutí cieľa rastu počas nasledujúcich dvoch rokov. Jaybird je poprednou spoločnosťou v oblasti bezdrôtovej nositeľnej audio elektroniky pre športy a aktívny životný štýl, čo je kategória, ktorú táto spoločnosť vytvorila v roku 2006.

„Logitech a Jaybird majú spoločné nadšenie pre skvelé produkty,“ povedal Bracken Darrell, prezident a CEO spoločnosti Logitech. „Technológie, produkty a marketing, ktorý do tohto segmentu vniesla spoločnosť Jaybird, na nás urobili značný dojem. Teraz v jednom teame môžeme osloviť rýchlo rastúci trh bezdrôtovej nositeľnej audio elektroniky so všetkými prednosťami, ktoré spočívajú v silnej značke Jaybird a jej skúsenostiach v oblasti športu, v spojení s našimi konštrukčnými schopnosťami a dizajnom audio zariadení. Tým, že vo svojom portfóliu máme značky Ultimate Ears a Jaybird, posilňujeme dlhodobý potenciál rastu nášho segmentu produktov zameraných na hudbu.“

Judd Armstrong, zakladateľ a CEO spoločnosti Jaybird, povedal: „Bola to neuveriteľná cesta. Milujeme čo robíme a teraz horíme nadšením, že budeme pokračovať v inováciách a budeme našim priaznivcom prinášať úžasné nové produkty. Pre Jaybird bude prínosom celosvetová distribučná sieť, ktorou spoločnosť Logitech disponuje a jej hlboké konštrukčné znalosti. Sledovali sme, ako sa jej podarilo prepojiť neuveriteľné produkty a nadšených spotrebiteľov v prípade značky UE a máme veľkú radosť, že sme teraz súčasťou teamu.“

Spoločnosť Jaybird je priekopníkom v oblasti bezdrôtovej hudby pri športovaní a zameriava sa na to, aby hudba mohla byť súčasťou aktívneho životného štýlu. Ich bezdrôtové slúchadlá BlueBuds X a nedávne X2 získali mnohé ocenenia, rovnako ako silnú odozvu medzi aktívnymi ľuďmi. Či už ich fanúšikovia športujú na svahoch alebo lezeckých stenách, kurtoch, v telocvični, alebo v prachu chodníkov, všetci sa spoliehajú na značku Jaybird, že ich zážitky obohatí hudbou.

Spoločnosť Logitech neočakáva, že by táto akvizícia mala významný vplyv na výsledky fiškálneho roku 2017, ktorý nedávno predstavila na marcovom Dni pre analytikov a investorov. Akvizícia sa riadi obvyklými podmienkami a očakáva sa, že bude uzavretá počas nasledujúcich týždňov.

Finančné poradenstvo počas celého procesu akvizície pre Jaybird poskytovala exkluzívne spoločnosť Stifel.