Lidl a Ekonomická univerzita vytvorili Retail Academy

0
1206

Obchodný reťazec a Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity otvorili úvodný ročník Retail Academy v utorok 6. októbra počas pracovného veľtrhu Kariérna cesta

Spoločnosť Lidl Slovenská republika a Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v utorok otvorili unikátny vzdelávací projekt v oblasti maloobchodu – Retail Academy. Najväčšia slovenská univerzita so zameraním na ekonomické a manažérske študijné programy a popredný obchodný reťazec budú spolupracovať na praktickom vzdelávaní a tréningu poslucháčov prvého i druhého stupňa štúdia.

„Prostredníctvom Retail Academy chceme študentom predstaviť realitu fungovania medzinárodnej spoločnosti a umožniť im porovnať teoretické poznatky s praxou. Študenti spoznajú procesy a nástroje jedného z popredných hráčov slovenského i celosvetového maloobchodu. Retail Academy vnímame aj ako príležitosť na posilnenie spolupráce a dobrých vzťahov medzi spoločnosťou Lidl a slovenským vysokým školstvom,“ povedal Stanislav Čajka, generálny riaditeľ spoločnosti Lidl Slovenská republika. „Vítame iniciatívu a spoluprácu so spoločnosťami, ktoré majú záujem prispieť k skvalitňovaniu nami poskytovaného vzdelávania. Prostredníctvom Retail Academy sa študenti oboznámia s fungovaním spoločnosti Lidl a tieto poznatky určite pozitívne prispejú k ich uplatneniu na trhu práce,“ uviedla doc. Mgr. Ing. Zuzana Juhászová, PhD, prorektorka ekonomickej univerzity v Bratislave pre vzdelávanie.

Retail Academy bude prebiehať vo forme prednášok, cvičení, tímových projektov a diskusií. Prvá prednáška zo strany Lidl sa uskutoční v prebiehajúcom semestri a bude venovaná téme čerstvosť. Študenti sa budú môcť riadne zapísať na predmet od letného semestra.

V rámci prípravy vysokoškolských študentov a čerstvých absolventov pre prax má Lidl pripravené programy „Stážista“ a „Trainee“. Ich cieľom je zapojiť záujemcov do fungovania medzinárodnej spoločnosti. Obchodný reťazec tiež aktívne spolupracuje s najväčšou medzinárodnou študentmi riadenou organizáciou na svete – AIESEC. Lidl dokonca získal ocenenie „Najlepší partner roka 2015 AIESEC Bratislava“.

Spoločnosť Lidl Slovenská republika, v.o.s. patrí medzi stabilných zamestnávateľov. Vo svojich 123 predajniach, dvoch logistických centrách a centrále zamestnáva viac ako 3600 ľudí. Reťazcu sa dlhodobo darí vytvárať nové pracovné miesta, pričom mnohé z nich vznikajú nezávisle od expanzie. V období rokov 2014 – 2018 plánuje Lidl na Slovensku preinvestovať 250 miliónov eur.

Vždy aktuálne a zaujímavé informácie o spoločnosti Lidl Slovenská republika nájdete na sociálnych sieťach.