Kúpili by ste si auto cez internet?

0
1147

Sortiment tovarov a služieb predávaný cez internet neustále rastie. Týka sa to aj segmentu vozidiel a starostlivosti o nich.

Ani umytie auta, prezutie pneumatík, či kúpa poistenia nebola niekedy cez internet samozrejmosťou. Dnes je tomu však inak, a aj keď automobily nie sú bežným spotrebným tovarom, ich predaj cez internet je reálny. V prípade ak máte dobré skúsenosti s konkrétnou značkou a viete čo si objednávate, online kúpa automobilu vám môže priniesť zaujímavé výhody. Doplnková výbava, výrazná zľava, či výhodná konfigurácia v online ponuke môže byť úplným štandardom. Ako prvá začala investovať do online predaja známa švédska automobilka a v súčasnosti ju nasledujú aj iní, menší predajcovia.

Predstavy sa stávajú realitou

Hodnota nákupu, ktorú Slováci minú cez internet sa každým rokom zvyšuje. S využitím nových technológií sa rozširujú aj možnosti predajcov a cez internet je tak možné si objednať už skoro čokoľvek. Dokonca aj osobný automobil.

„Na Slovensku sa prvou lastovičkou v online predaji stal Auto Valas, ktorý svoju ideu predaja automobilov cez internet spojil s portálom ZlavaDna.sk. Zvýhodnenú ponuka tvorenú značkami Alfa Romeo a Kia zverejnil začiatkom roka so zľavou 23%.“ informuje o tom riaditeľka zľavového portálu Svetlana Tarageľová.

Služby pre vodičov sú výhodnejšie online 

Podľa štatistík ZlavaDna.sk sa v minulom roku predalo v zľavách vyše 20 000 služieb určených pre majiteľov áut. Pritom až 10 277 zliav si Slováci využili na sezónne prezutie a umytie svojich automobilov. Všetko to naznačuje tomu, že na Slovensku pribúdajú milovníci áut, ktorí sa o svoje automobily vedia postarať.

„Slovenskí vodiči okrem toho využívajú zľavové portály aj na zapožičanie si auta, kúpu výhodnejšieho poistenia vozidiel, zľavy na čistenie klimatizácie, či absolvovanie kurzu zručnosti,“ dodáva Tarageľová.

ZlavaDna.sk je od svojho vzniku v októbri 2010 jednotkou na trhu kolektívneho nakupovania na Slovensku. Dlhodobo si drží prvenstvo v návštevnosti (60.000 unikátnych návštevníkov / deň) počte predaných kupónov za mesiac, vo veľkosti mailingovej databázy zákazníkov (230.000) a aj v obrate (1,5 milióna mesačne)