Domov Komerčné články IKEA predstavuje novú kolekciu LATTJO s cieľom vyzdvihnúť význam hry v živote...

IKEA predstavuje novú kolekciu LATTJO s cieľom vyzdvihnúť význam hry v živote detí

IKEA v spolupráci so štúdiom DreamWorks Animation vdýchla život postavičkám z novej série LATTJO a predstavila ich v krátkych animovaných spotoch.

Spoločnosť IKEA uviedla v novembri na trh novú kolekciu na hranie LATTJO, s jednoduchým cieľom inšpirovať ľudí k spoločnej hre – kdekoľvek a kedykoľvek. Kolekcia LATTJO obsahuje okrem širokej ponuky hier a hračiek vhodných na aktívnu hru vnútri i vonku, aj hudobné nástroje a kostýmy. Na podporu novej kolekcie pripravila IKEA v spolupráci so štúdiom DreamWorks Animation sériu viac ako 25 krátkych animovaných príbehov, ktoré nám približujú imaginárny svet LATTJO.

Úlohou kolekcie LATTJO je podporiť ľudí, mladých i starých, aby sa spolu viac hrali. „Vieme, že ľudia sa chcú hrať častejšie. Naše prieskumy* ukazujú, že až 50% dospelých túži vo svojom vnútri opäť prebudiť malé dieťa a že deti i rodičia sa chcú spolu hrať oveľa častejšie,“ hovorí Maria Thörn, Range manažérka pre Detskú IKEA.

Spoločnosť IKEA a štúdio DreamWorks Animation spolupracovali na výrobe série krátkych príbehov v 2D a fázovej animácii, v ktorých sa predstavia postavičky z novej kolekcie. V sérii krátkych videí vďaka dlhodobým skúsenostiam štúdia DreamWorks Animation ožívajú charaktery z kolekcie LATTJO.

„IKEA a DreamWorks Animation majú rovnaký názor na význam hry v našom živote. A obe spoločnosti milujú veľkolepé príbehy. Sme nadšení, že nám DreamWorks Animation pomohol vyrozprávať príbeh kolekcie LATTJO a veríme, že práve LATTJO umožní našim zákazníkom prežívať ich vlastné vzrušujúce príbehy. Naša spolupráca bude pokračovať i naďalej, chystáme nové videá, nové výrobky a predovšetkým, budeme sa viac spolu hrať!“ hovorí Cindy Andersen, Business Area Manažérka pre Detskú IKEA.

„V DreamWorks Animation veríme v silu veľkých príbehov a ceníme si príležitosť predstaviť tieto príbehy zákazníkom IKEA na celom svete,“ hovorí Brian Robinson, Global Head of Creative Design and Development v DreamWorks Animation. „V spolupráci s talentovanými rozprávačmi sme pripravili sériu príbehov, ktorá je poctou svetu fantázie a samotnej hre a veríme, že našich divákov prekvapí a nadchne.“

Postavičky, inšpirované hmyzom, zvieratami a rastlinami, sú súčasťou celej kolekcie LATTJO. Orol, ktorý sa bojí výšok, koreňová kráľovná zaseknutá medzi dvoma svetmi – animované príbehy predstavujú rozmanité charaktery, ktoré sa ocitli v jedinečných a často vtipných situáciách.

„Našou prácou je robiť veci lepšie a preto sa vždy veľmi tešíme na nové nápady, nové techniky a nové spolupráce. Táto konkrétne je nanajvýš vzrušujúca, nakoľko vnáša do nášho dizajnu nový život a transformuje skúsenosť s výrobkami IKEA do diametrálne odlišnej formy. A samozrejme, máme toho pripraveného oveľa viac – preto nás nezabudnite sledovať,“ hovorí Marcus Engman, Design Manager pre IKEA.

Kolekcia LATTJO je dostupná v obchodnom dome IKEA od novembra. Prvé videá si môžete pozrieť na www.youtube.com/IKEABratislava už teraz. Na jar 2016 k nim pribudnú ďalšie.

*IKEA Play Report 2015

SÚVISIACE ČLÁNKY