Domov Komerčné články Activia predstavuje imitovanú edíciu letných príchutí

Activia predstavuje imitovanú edíciu letných príchutí

Nové príchute spestria letný sortiment značky Activia, ktorá bude od mája do septembra ponúkať tradičné aj exotické ovocné varianty v limitovanej edícii. Milovníci klasických chutí si budú môcť vychutnať jogurt a nápoje s malinami, potešia však aj exotické príchute jogurtu s broskyňami a maracujou a nápoja s broskyňami a mangom.

Tradičná príchuť letnej pohody a exotická kombinácia chutí vznikli na základe prieskumu medzi spotrebiteľmi, ktorí uviedli, že im v sortimente chýba ovocná letná novinka. Activia tieto priania vypočula a od 5. mája bude okrem stáleho sortimentu, v ktorom je na výber viac ako osem príchutí, ponúkať aj štyri novinky.

Uvedenie noviniek podporí TV reklama s novou globálnou tvárou značky, ktorou sa v marci 2014 stala kolumbijská hviezda Shakira. Jej slávny brušný tanec sa stal symbolom všetkých spokojných brušiek, ktoré kampaň „Odváž sa cítiť dobre“ oslavuje. Práve tancovanie je totiž niečo, čo každý z nás z času na čas robí, keď sa cíti obzvlášť dobre vnútri. Nová kampaň poukazuje na to, že dobrý pocit, ktorý nás núti tancovať, začína vždy vnútri, v zdravom, usmiatom brušku.

Teraz si svoj ​​dobrý pocit môžete vychutnať s novými letnými príchuťami plnými lahodného ovocia. Nezáväzná odporúčaná spotrebiteľská cena pre jogurty je 0,49€ a pre nápoje 0,99€.

foto: Danone